2014. július 13., vasárnap

Díj #11

Nagyon szépen köszönöm a díjat Esther Smith-nek <3 imádlak!
Szabályok:
  • Rakd ki, kitől kaptad a díjat!
  • Írj 11 dolog magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 5 embernek!
11 dolog rólam:

  • holnap vizsgázom és egyre idegesebb leszek
  • ma egy gyakorló teszten sem buktam meg... egy hete gondolni sem mertem volna ilyenre
  • lazulásképp épp egy videót készítek rendelésre
  • tegnap befejeztem egy új fejezetet ehhez a történethez és alig várom, hogy lássátok, mert az egyik kedvencem lett
  • mindig is Will párti voltam, de mióta írok, Jem is nagy esélyessé vált
  • a legjobb barátnőim mind imádják Jemet
  • anya épp rántott cukkinit csinál, de én nem igazán szeretem
  • névnapomra már most pótvizsga díjat kértem... jaj, annyira izgulok
  • tegnap megtudtam, hogy a barátnőm mindig elolvassa ezeket a bejegyzéseket is
  • ilyenkor sosem tudom, kinek küldhetném tovább, ugyanis nem nagyon kezdek bele új történetekben - időhiányra hivatkozva -, ennek ellenére kettő el van mentve a könyvjelzőim közé
  • nagyon szeretem a csokit, de a csokis fagyit már nem annyira
Válaszaim:
  • Mióta blogolsz? 2012 áprilisában regisztráltam a bloggerre, mint "író".
  • Miért kezdtél el blogolni? Szórakoztatni szerettem volna az embereket, feldobni őket egy-egy unalmas napon. Könnyeket és mosolyt szerettem volna csalni az arcaikra - érzelmeket. Szeretném hinni, hogy egy része sikerült.
  • Van kedvenc blog "főhősöd"? Ha van, akkor ki az, és melyik blogból jött? Hűha, egy kedvenc? Nagyon nehéz, de ha muszáj választani, akkor egy hajszállal, de Sunshine Rodrigez a befútó, méghozzá Riri: Catching Sunshine című blogjából.
  • Milyennek ítéled a 2013-as évet? Nem nagyon emlékszem rá, de eddig egyik évre sem tudná, azt mondani, hogy nem volt jó. Szóval: jó volt.
  • Milyen iskolába jársz? Gimnáziumba.
  • Milyen lett a bizonyítványod? Nagyon jó, meg is lepődtem, hiszen nem igazán vettem a fáradságot olyan alapvető dolgokra, mint tanulás, csupán egy-egy nehezebb történelem témazáró előtt. Két négyesem lett - kémia és ének - a többi ötös.
  • Mi az életcélod? Boldogság, család, barátok... esetleg egy könyv, bár utóbbi tényleg hatalmas álom a számomra.
  • Kedvenc blogod? (olyan, amit olvasol) Nincs kimondottan egy kedvencem, hiszen nem igazán lehet összehasonlítani például egy krimit egy szerelmes történettel. Itt a tíz best.
  • Szerinted miért döntöttem úgy, hogy neked küldöm tovább ezt a díjat? Fogalmam sincs, talán a bejegyzés alatti pár kedves szó miatt, amiért ezúton is hálás vagyok.
  • Kedvenc dalod mostanság? Ezt is linkelem, és ha nem baj, akkor nem a konkrét dalt, hanem egy egész videót, amit királyul hozzá igazítottak. (imádom Nina hangját)
  • Mi a te zenei stílusod? Nincs konkrét, mert majdnem minden stílusban megtalálom a nekem tetszetős számokat.
Kérdéseim:

  • Milyen érzés, hogy már minden részt megírtál és csak fel kell pakolgatnod a fejezeteket?
  • Eddig hogy telik a nyarad?
  • Melyik jelenet (közzétett vagy sem) a kedvenced az általad megalkotott történetben?
  • Mit olvastál utoljára és hogyan tetszett?
  • Kiről mintáztad Jake karakterét?
  • Ha választhatnál, melyik könyvbe szippantatnád be magad?
  • Mit vársz az elkövetkezendő tanévtől?
  • Írd le az első három szót, ami az eszedbe jut a nyárról!
  • Van olyan idézet vagy zene, ami körülírja az életed, vagy téged? Ha igen, leírnád,  vagy linkelnéd?
  • Mi a legvadabb álmod?
  • Ki a kedvenc karaktered (sorozat vagy könyv), miért pont őt választottad?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése