2014. március 7., péntek

Díj #5

Nagyon szépen köszönöm a díjat Esther-nek <3
Szabályok:
  • Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább öt embernek!
11 dolog rólam:
  • ma nem mentem iskolába
  • eleinte nem mertem megnyitni ezt a blogot, mert féltem belevágni egy Fantasy történetbe (az első ilyenem pocsék volt, ki is töröltem)
  • vörösre festettem a hajam
  • alig várom, hogy olvassátok, hogyan találkozik Lucie és Gabriel, mert igen, hamarosan ez is eljön
  • mindig meglep, hogy tetszik nektek ez a blog
  • szeretnék már egy tavaszias designt, de még sajnos senki sem ért rá nekem fejlécet készíteni
  • szeretek videókat szerkeszteni
  • szerintem felüléseznem kéne, anyu szerint nem
  • nagyon szeretem a lila színt, a szobám is olyan
  • sosem tudom, mit írtam már le magamról egy ilyen bejegyzésben, és mit nem
  • láttam a TO új részét és nagyon megörültem, hogy a kedvenc szereplőm visszatért
Válaszaim:
  • Hány blogod van? Huh, ehhez kell egy gyors fejszámolás... I know I am not alone (1), Lies on your lips (2), Whatever happens, we always survive (3), Fekete illangó (4), Halálmadár (5), Unforgettable Christmas break (6) It is what it is (még nincs megnyitva, 7).
  • Sportolsz? Igen, már jó pár éve kosárlabdázom.
  • Kedvenc blogod? Nincs kedvencem, mindet nagyon szeretem, amiket követek Bloglovin'-on.
  • Hány éves vagy? Tizenhét.
  • Miért kezdtél el blogolni? Nem tudom. Láttam, ahogy mások csinálják, és úgy gondoltam, hogy ez talán nekem is menne. Mindig is nagy volt a fantáziám, így kiírtam magamból az érzéseimet, papírra vetettem a gondolataimat. Szerettem volna érzelmeket kicsalni az emberekből, szórakoztatni őket egy-egy unalmas pillanatukban.
  • Kedvenc bloggered? Nincs kedvencem, de felsorolok párat, akik közel állnak hozzám: Azy, Feilla, kriszty96, FantasyGirl, Diana Brunwin, Ever, Roxana White, Molly Schmidt, Dorsee, Cassy Crockett, Cher Brooks, Madison G. Wayla és most hirtelen ennyi, de amilyen szétszórt vagyok, szerintem volt, akit kihagytam.
  • Szeretsz olvasni? Igen, minden nap olvasok a buszon.
  • Mi a kedvenc állatod? Nincs kedvencem, ebben sem.
  • Milyen állatot tartasz? Vannak halaink, de egyáltalán nem murisak, sőt! Nagyon unalmas kis állatok.
  • Álmaid városa? London, és talán még New York is.
  • Kedvenc előadód? Most nagyon szeretem Alex Hepburn-t de sok előadó hangjáért és munkásságáért odavagyok. 
Kérdéseim:
  • Milyen elvárásaid, érzéseid vannak a harmadik kötettel kapcsolatban?
  • Gondoltál már arra, hogy Brook összejöhetne Niall-el, esetleg egy teljesen új fazonnal?
  • Miért kezdtél el blogolni?
  • Még mindig odavagy Harry Styles-ért?
  • Miért pont Ő lett a főszereplő, miért Ő fogott meg leginkább a bandából?
  • Minden pletykát elhiszel, ami a füledbe jut?
  • Milyen napod volt?
  • Csodás a design! Mennyi időbe telt, mire elkészítetted?
  • Melyik könyvet olvastad utoljára?
  • Mi a jelenlegi kedvenc számod?
  • Jellemezd magad három szóban!
  • Miért kezdtél bele az Escape fordításába?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Szia Drágám!
    Nagyon- nagyon köszönöm a díjat, megleptél vele! :) Már épp írom rá a válaszokat, úgyhogy még a délelőtt folyamán kiteszem! :)
    Szép napot! <333
    Szeretlek <3
    Cher Brooks

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cher!
      Nagyon szívesen adtam, hiszen teljes mértékben megérdemelted <3 Imádom, amit írsz és azt, ahogyan írod :)
      Millio puszi Xx én is nagyon szeretlek <3

      Törlés